Noutăți

<< Inapoi

Interviu: Avantajele sistemului isoLEX după un an de la implementare

6 Aprilie 2015


Interviu: Avantajele sistemului isoLEX după un an de la implementare

Text preluat din cuprinsul revistei Legal Magazin (Lady Lawyer) - editia a 7a

 

 

Întrebare avocat coordonator departament consultanță: În calitatea de coordonator al departamentului de consultanță juridică, care sunt cele mai importante 3 beneficii aduse în activitatea dumneavoastră prin implementarea sistemului isoLEX?

Avocat Camelia Pau: Primul şi poate cel mai important beneficiu adus în activitatea de coordonare a departamentului de consultanţă prin implementarea sistemului isoLEX este faptul că pot urmări foarte uşor activitatea colegilor pe care îi coordonez, respectiv proiectele avute în lucru şi astfel, cât de încărcată este agendă zilnică a fiecăruia în parte, putând distribui în mod unitar şi echilibrat activitatea din cadrul departamentului pe care îl coordonez.

Un alt beneficiu extrem de important este faptul că toate informaţiile şi documentele referitoare la fiecare client în parte sunt centralizate în isoLEX şi, astfel, uşor accesibile în orice moment. De multe ori, în activitate, mi s-a întâmplat că, după o perioadă de timp însemnată, clienţii să îmi solicite informaţii din trecut (din urmă cu 3-4 ani şi chiar mai mult) despre un anumit contract semnat, despre negocierile purtate anterior semnării contractului şi alte asemenea. De când avem implementat sistemul isoLEX, pot pune foarte uşor şi simplu la dispoziţia clientului astfel de informaţii, prin numai câteva click-uri în bază de date. Aşadar, economia de timp şi de energie în căutarea şi accesarea documentelor redactate în cadrul cabinetului şi/sau analizate din punct de vedere juridic şi a informaţiilor reprezintă un beneficiu major al programului. 

Deși beneficiile acestui program sunt numeroase, că să mă limitez totuși la cele trei care, în opinia mea, sunt cele mai importante, menționez un alt beneficiu de o mare utilitate practică pe care o oferă aplicația isoLEX, respectiv faptul că programul îndeplinește și funcția de agendă de lucru. Practic, utilizând acest program, nu mai este necesar să îmi încarc memoria și/sau să îmi notez în tot felul de agende ce am de făcut într-o anumită zi sau într-o anumită perioadă de timp. Programul este un reminder al tuturor activităților/acțiunilor/actelor pe care le am de îndeplinit zi de zi în activitatea profesională, reminder care niciodată nu da greș, fiind foarte bine structurat și foarte ușor de urmărit. În felul acesta, nicio programare, niciun termen, nicio informație nu are cum să îți scape de sub control pentru că toate informațiile se regăsesc în program, iar acesta ți le amintește din timp prin transmiterea de notificări/alarme.

Întrebare avocat colaborator: De ce ați afirma că ”Implementarea sistemului isoLEX poate oferi cadrul unui spațiu de lucru asemănător unei companii multinaționale”?

Avocat Isabela Roșianu: Dacă este să avem în vedere caracteristicile unui spațiu de lucru dintr-o companie multinațională, respectiv standardizarea, mobilitatea și resursele comune, observăm că isoLEX oferă un sistem de gestionare foarte clar definit și ușor aplicabil indiferent de stilul de lucru anterior, precum și posibilitatea de a îl folosi atât în mediul intern, însă și de la distanță, în funcție de situațiile specifice. Un alt aspect foarte important îl reprezintă sistemul de utilizare în comun, de către utilizatorii aceluiași spațiu de lucru, a resurselor – plusul de valoare fiind reprezentat de accesul facil, intuitiv și extrem de rapid la orice categorie de resurse.

Cu toate acestea, cadrul de lucru pe care îl oferă isoLEX este destinat și perfect optimizat pentru activitatea de avocatură, oferind flexibilitate în loc de rigiditate, fiind maleabil în gestionarea resurselor și fără să te limiteze, fiind perfect adaptabil oricărui stil de lucru în avocatura de business.

  • Întrebare avocat coordonator departament consultanță: În ce măsură și în ce mod, un sistem de lucru centralizat și transpus în mod electronic a atins relația de lucru față colegii avocați și personalul auxiliar?

Avocat Camelia Pau: Sistemul de lucru centralizat și transpus în mod electronic este benefic în cadrul cabinetului și în relația de lucru față de colegii avocați și personalul auxiliar pentru că, de regulă, desfășurarea activității unui avocat, fie ea de consultanță sau de instanță, presupune în mod necesar conlucrarea nu numai cu colegii avocați din cadrul cabinetului, dar și cu colegii de la celelalte departamente - administrativ, tehnic/IT, financiar. Prin urmare, de cele mai multe ori vorbim despre proiecte comune în care sunt implicați mai mulți colegi din cadrul mai multor departamente. Cu ajutorul sistemului implementat de isoLEX, cu toții putem gestiona foarte bine aceste proiecte comune pentru a le duce la bun sfârșit, pentru că fiecare dintre noi știe ce anume are de făcut, care este partea de care este răspunzător și poate urmări foarte ușor ce au efectuat ceilalți colegi, când și-au terminat partea ce le revine din proiect și când trebuie să intervină celălalt. Toate aceste informații sunt notate și arhivate în bază de date comună.

Așadar, aplicația isoLEX aduce un plus în relația de lucru cu colegii avocați și cu personalul auxiliar, ducând la rezolvarea proiectelor comune din cadrul cabinetului într-un mod eficient și într-un timp mai scurt, ceea ce, desigur, nu poate decât să mulțumească pe toată lumea.  

Întrebare asistent avocat: Ce aspecte practice au fost îmbunătățite în modul de lucru zilnic având sistemul isoLEX implementat, ținând cont de cerințele exigente din domeniul avocaturii de business?

Asistent Izabela Calina: Utilizarea unui asemenea sistem în avocatura de business oferă numeroase avantaje, iar un avantaj esențial în acest sens este timpul câștigat. Totodată, enumerând alte câteva avantaje în acest sens, se poate identifica accesarea mai ușoara a informațiilor cu privire la clienții noștri – toate acestea aflând-se la un click distanță. În situațiile în care un client solicită o informație referitoare la dosarele în curs, baza de date comună contribuie în mod decisiv și astfel putem fi mai rapizi și mai eficienți. În cazul dosarelor aflate în curs (prejudiciară, judiciare, de insolvență sau executare silită), aplicația permite o organizare eficientă a documentelor primite și trimise la instanță, nefiind necesară de fiecare dată căutarea documentelor în dosarul fizic.

Sistemul permite și o gestionare mai eficientă a agendei de lucru și stabilirea priorităților în funcție de evenimentele și termenele din dosare, iar principiul de transparență pe care este structurată aplicația facilitează o mai bună adaptare la stilul de lucru al celorlalți colegi.

Întrebare avocat coordonator departament consultanță: Activitatea de avocat, iar în special cea realizată de dumneavoastră, o doamnă avocat, presupune o muncă intelectuală, de inspirație. Cum vedeți îmbinarea tehnologiei oferită de un asemenea sistem și actul juridic de creație așteptat de către client și implicit de către judecător?

Avocat Camelia Pau: Tehnologia se îmbină util și plăcut cu activitatea de creație și de inspirație pe care o presupune muncă de avocat, venind în sprijinul nostru, al avocaților, ușurându-ne muncă, pentru că, prin utilizarea acesteia (în acest caz isoLEX), nu mai pierdem timp prețios cu gestionarea informațiilor și documentelor, cu activitățile administrative, cu comunicarea verbală a informațiilor, ci acest timp pe care îl economisim cu ajutorul aplicației, îl folosim în actul de creație, în muncă efectivă pe care o presupune profesia noastră, și astfel, în final, timpul și resursele economisite cu ajutorul programului profită tot clienților noștri.

Întrebare avocat coordonator departament consultanță: “Crește eficiența cu până la 25%” rămâne un deziderat sau este o afirmație împărtășită, acum, după aproximativ 2 ani de utilizare a sistemului isoLEX?

Avocat Camelia Pau: Fără îndoială că reprezintă o afirmație veridică și împărtășită faptul că acest program crește eficientă în activitate. Cum am arătat și anterior, această eficiență sporită este asigurată de existența centralizată a informațiilor și a documentelor în program, de posibilitatea de accesare facilă a acestora de către toți utilizatorii programului, de spațiul comun de lucru, de posibilitatea de a urmări foarte simplu și rapid stadiul fiecărui proiect în lucru, a fiecărei activități de consultanță, a fiecărui dosar prejudiciar sau judiciar și a activităților juridice întreprinse pentru fiecare client (incluzând aspectele ce țin de contracte sau facturi). Faptul că poți găsi și accesa toate aceste informații într-un singur loc - în baza de date comună - nu poate reprezenta decât un mod de lucru modern și eficient.  

Realizat de echipa isoLEX

prin Filip P.



Lady Lawyer Legal Magazin isoLEX.pdf
Fii mereu conectat la noutățile isoLEX. Abonează-te la newsletter și nu vei pierde nicio informație care te-ar putea interesa.