Noutăți

<< Inapoi

isoLEX – Departamentul Consultanță

5 Aprilie 2016


isoLEX – Departamentul Consultanță

isoLEX: sistemul pentru avocați. Departamentul de Consultanță. Partea a III-a

Așa cum v-am obișnuit în edițiile anterioare cu privire la furnizarea celor mai importante aspecte ale funcțiilor principale din cadrul aplicației, venim în continuare și cu detalierea Departamentului de Consultanță, fiind unul dintre cele mai mari beneficii ale utilizării aplicației.

Aplicația isoLEX este creată nu doar pentru a gestiona dosarele de instanță, ci reprezintă un instrument optimizat inclusiv pentru gestionarea proiectelor de consultanță, fie că sunt proiecte minore (activități societare curente; consultații punctuale, etc.) sau că sunt de o anvergură mai mare (proiecte care se întind pe o durată mai lungă de timp și/sau care presupun o echipă de avocați și personal auxiliar).

 

  •   Managementul proiectelor pentru echipă

 

Proiectele de anvergură presupun, de regulă, implicarea mai multor categorii de personal: avocat responsabil; avocați subordonați; personal auxiliar. Sistemul de management al unor asemenea proiecte este prevăzut cu o serie de funcționalități specifice fiecărei categorii de personal, cu drepturi specifice, în așa fel încât să se asigure în mod eficient atât partea de execuție, cât și partea de comunicare, monitorizare, control și validare.

 

  •   Managementul temelor/taskurilor în lucru

 

Fiecare utilizator are o listă de teme în lucru, care se împart în mai multe categorii prestabilite, cum ar fi: de consultanță; aferente dosarelor judiciare; administrative; personale/private, etc. Toate aceste teme au o serie de informații (data creării, scadența, persoanele implicate, importanță, memento, alarme, etc.) a căror centralizare și prelucrare este de natură a furniza o serie de informații despre încărcarea fiecărui utilizator în parte și a modului de îndeplinire a sarcinilor, cât și evidențierea orelor lucrate pe tema respectivă a fiecărui utilizator.

 

  •   Managementul documentelor

 

Una dintre funcțiunile puternice ale isoLEX o reprezintă modalitatea de gestionare a fișierelor și directoarelor/folderelor. Astfel, aplicația asigură preluarea, crearea, versionarea, transformarea, alocarea, mutarea, exportarea și expedierea facilă a tuturor documentelor, precum și crearea de structuri de foldere, în funcție de necesitățile fiecărui proiect în parte. Totodată, în anumite zone din aplicație sunt create automat o serie de foldere prestabilite care s-au dovedit a fi uzuale pentru echipa respectivă.

 

  •   Sincronizarea cu Microsoft Outlook

 

Din experiență a rezultat că activitatea de avocatură presupune o comunicare electronică activă cu clienții. Astfel, isoLEX asigură conlucrarea activă cu Microsoft Outlook, existând posibilitatea atât a preluării în aplicație a documentelor primite prin poșta electronică, cât și expedierea acestora direct din aplicație prin intermediul Outlook. Totodată, e-mail-urile pot fi preluate și transformate automat în teme (concept specific isoLEX-ului), fiind populate automat majoritatea câmpurilor specifice temei din isoLEX.

 

  •   Sincronizarea financiară a proiectelor

 

Evidența onorariilor și a cheltuielilor refacturabile aferente fiecărui proiect în parte este sincronizată cu evidența financiară generală la nivel de client, prin raportare la onorariile din contractul de asistență juridică. Un proiect pe termen lung poate fi facturat periodic, orele alocate proiectului până la data primei facturi fiind resetate automat, urmând să se centralizeze un nou calup de ore pentru următoarea factură.

 

Sistemul isoLEX este construit pentru a eficientiza munca întregii echipe, centralizând orice document introdus de către utilizatori și punând la dispoziția fiecăruia toate informațiile necesare. Baza de date poate fi ușor accesată de oricare dintre utilizatorii aplicației, în măsura în care le este acordat acest drept din cadrul administrării, având majoritatea informațiilor din aplicație accesibile oricărui utilizator, păstrându-se o evidență clară a tuturor modificărilor aplicate unui document.

În cadrul  acestei aplicații am încercat și am reușit să îmbinăm două noțiuni aflate la poli opuși: simplitate și complexitate, fiind integrat un volum mare de funcții utile, fără a-l aglomera și fără a neglija experiența utilizatorului.

 

Urmăriți edițiile următoare pentru noi informații despre sistemul isoLEX!

… din respect pentru profesie

http://legalmagazin.ro/isolex-departamentul-consultanta/

 

Fii mereu conectat la noutățile isoLEX. Abonează-te la newsletter și nu vei pierde nicio informație care te-ar putea interesa.