Noutăți

<< Inapoi

Un sistem de operare, nu doar o aplicatie; isoLEX

13 Noiembrie 2015


Un sistem de operare, nu doar o aplicatie; isoLEX

Mai eficient cu până la 25%

isoLEX oferă ceea ce nimeni nu poate cumpăra: timp. Prin automatizare, simplificare și optimizare a proceselor, eficiența crește exponențial. Toate acestea se traduc, în final, în satisfacția clientului și în creșterea profiturilor.

Conceptul isoLEX

 isoLEX este mai mult decât un software, este definirea în mod conștient a unei filozofii manageriale organizaționale, contribuind în mod activ la implementarea acesteia și constituind astfel un instrument care aduce un plus de valoare.

Asigură securitatea datelor

 Două dintre valorile care servesc drept fundament pentru profesia noastră sunt securitatea și confidențialitatea. Fiind dezvoltat împreună cu o echipă de avocați, înțelegem natura sensibilă a documentelor; tocmai de aceea am creat un soft invulnerabil.

 

 

Știind cât de important este timpul pentru avocați, cât și pentru echipele coordonate de aceștia, s-a creat cel mai nou și complex software dedicat activității în echipă pentru profesia de avocatură – isoLEX, un suport tehnic și administrativ al muncii efective, prin care se eficientizează până la 25% munca în echipă.

isoLEX este conceput având în vedere o platformă de tip CRM, pe baza căreia a fost dezvoltat un sistem de sine stătător pentru munca echipei de avocați, gestionând și centralizând întreaga activitate zilnică. Astfel, sistemul isoLEX, cuprinzând cele mai importante departamente ale unui cabinet, respectiv Departamentul Litigii, Departamentul Administrativ, Departamentul Consultanță și Departamentul Financiar, centralizează într-un mod cât mai simplu și eficient toate informațiile necesare utilizatorilor, indiferent de categoria din care fac parte (avocat, personal auxiliar, etc.).

Pornind de la această împărțire a departamentelor, prezentăm (în mod enumerativ) câteva funcționalități și concepte integrate ale fiecărui departament.

Prin Departamentul de Litigii, isoLEX gestionează centralizat, integrat și coordonat dosarele judiciare și administrează relațiile cu clienții. Prin folosirea aplicației, se reduce riscul de eroare sau omisiune, iar orice informație necesară se află la câteva click-uri distanță, eficientizând in mod vizibil întreaga activitate a cabinetului de avocatură, indiferent de numărul de persoane implicate în activitate și funcțiile deținute de acestea. Iată și câteva beneficii concrete ale departamentului de litigii:

-          Împărțirea pe categorii a dosarelor;

-          Rapoarte de termen de judecată pentru clienți;

-          Sincronizare ECRIS;

-          Alerte și notificări specifice;

-          Evidențierea centralizată a sarcinilor/proiectelor.

În Departamentul de Consultanță se gestionează toate proiectele de consultanță, fie că sunt proiecte minore (activități societare curente, consultații punctuale, etc.) sau că sunt de o anvergură mai mare (proiecte care se întind pe o durată mai lungă de timp și/sau care presupun o echipa de avocați și personal auxiliar). Iată și câteva beneficii concrete ale departamentului de consultanță:

-          Managementul proiectelor pentru echipă;

-          Managementul temelor în lucru;

-          Managementul documentelor;

-          Sincronizarea cu Outlook;

-          Sincronizarea financiară a proiectelor.

Prin Departamentul Administrativ se beneficiază de un sistem integrat de monitorizare a corespondenței, a documentelor de intrare/ieșire și oferă datele de contact ale tuturor clienților, adversarilor, furnizorilor, partenerilor, colaboratorilor și instanțelor de judecată. Iată și câteva beneficii concrete ale departamentului administrativ:

-          Registru de Intrări – Ieșiri;

-          Management pontaj;

-          Management concedii și delegații;

-          Identificarea fizică a dosarelor;

-          Statistici active.

Prin Departamentul Financiar, isoLEX oferă o serie de funcționalități și cu specific financiar-contabil, punând accent în special pe orele lucrate la fiecare proiect/temă, management-ul facturilor și al încasărilor, dar și gestiunea contractelor, veniturilor și a cheltuielilor, asigurându-se inclusiv completarea registrului de încasări și plăti. Din nou enumerăm câteva beneficii concrete ale departamentului financiar:

-          Rapoarte financiare în funcție de timpul lucrat;

-          Emiterea și gestionarea facturilor și a chitanțelor;

-          Rapoarte financiare pentru clienți;

-          Centralizarea cheltuielilor și veniturilor pe categorii;

-          Management contracte cu furnizorii cabinetului.

Astfel, integrând acest sistem în activitatea dumneavoastră, beneficiați nu doar de o centralizare benefica a tuturor datelor cu care lucrați, ci în același timp și de o muncă în echipă, eficientă și constructivă.

De ce isoLEX? La baza oricărei afaceri de succes stă, ca piatră de temelie, buna organizare. Mecanica internă a companiei, formată din toate metodele, procedeele și procesele de lucru, este factorul care determină satisfacția clientului, mediul de lucru plăcut și, bineînțeles, poziționarea în fața competiției. În ceea ce privește activitatea de avocatură, dat fiind volumul mare de informații și interacțiuni zilnice întâmpinate de întreg personalul, optimizarea proceselor de lucru și automatizarea acțiunilor de rutină este cu atât mai stringentă. isoLEX este conceput pentru a fi folosit de întreg personalul, integrând funcțional și de ansamblu întreaga activitate. Prin urmare, sistemul isoLEX este construit în așa fel încât procedura de lucru să valorifice întreaga echipă existentă, fiind totodată o procedură eficientă, ușor de înțeles și, nu în ultimul rând, sigură. Aplicația a fost dezvoltată pe o perioadă lungă de timp, în proces fiind implicați atât programatori de top cât și avocați cu renume și vastă experiență. Această colaborare inter-profesională este cea care asigură astăzi un produs sigur, eficient, impecabil din punct de vedere tehnic, care să contribuie în mod real și semnificativ la buna organizare în activitatea de avocatură.

Urmăriți edițiile următoare pentru noi informații despre sistemul isoLEX – din respect pentru profesie.

 



Departamente isoLEX noiembrie 2015.pdf
Fii mereu conectat la noutățile isoLEX. Abonează-te la newsletter și nu vei pierde nicio informație care te-ar putea interesa.